19 September 2012

Penangan minum air gula

Assalamualaikum
Pg tadi aku pg hukm sebab kena minum air gula...pehhh mmg air termanis dari ladang aku cakap...hahaha.Malam tadi da setat pose smp le pagi tadi...7.30 dah terpacak depan hukm...wah bgs kan tapi kul 8 baru bukak pintu...bercinta la aku bersama suami kt luar...huhu.Bukak je pintu terus g makmal...ok nasib baik aku yg no 2 x de la lame sgt nak tunggu.Bila nama dah panggil mulalah da setat emosi nak minum air gula....mmg setapppp wa cakap lu!!!Nasib air gula kt hukm ne x banyak dia pakai cup polistrin yg putih tu so senang seket lah aku nak minum kalau banding yg KK punye dia pakai gelas plastik yg color merah...x ke banyak aku kena minum...penangan mengandung no 2 terpaksa lah 2 kali aku kena minum air gula...harap result normal hendaknya!
 
Tapi korang nak tau x...lepas minum air gula tu aku ajak la laki aku ne lepak cafe konon nk teman dia makan lah kan...kata bini mithali kena la jaga perut suami.Dia boleh plak nak rasuah aku ngn nasi lemak "yang...sedapnya nasi lemak neh...rugi ayang x makan...meh la join abg makan sekali" korang ada rasa nak marah x...haha....giler nak marah laki sendiri x bau syurga nnt.Aku bagi lah ayat penenang aku "x pe lah bang...walau sesedap mana pon abg makan lah daripada ayg kena kencing manis nnt baik ayg tahan tuk 2 jam neh...bukan lame pon kan"....sadis ko dengar!Laki aku ckp "bgs lerr...pandai ayg abang neh...huhu".Padahal perut mmg lapar dengan pening lagi lepas minum air gula yg manis leting tuhhhh.
 
Result bulan depan baru dapat tau...so nnt aku update...harap result dia cantik=)

No comments:

Post a Comment