24 September 2012

Jamuan raya @ opis

Assalamualaikum
Entri basi yg lame dah dok peram dalam draft...sbb dok tgu gambar dari kamera kawan opis sbb aku malas giler nk snap gambar sbb aku nak makan je time tuh...haha!Raya dah habis tapi aku nak jugak citer pasal raya...blog aku kan!Ne kisah jumaat ari tuh opis aku buat jamuan raya tapi thn ne lain sikit sbb bos nak setiap unit buat open house sendirik dan pikir menu sendirik!!hambek kau....selalu oder untuk semua makan je ko diam2...haha.Siap suruh design unit masing2 tuh...okeh2 x yah cite panjang korang layan gambar lg baik!

 
sebahagian dari makanan yg ade...npk x kambing tu...haha!!
 
 
sebahagian hasil seni dari semua unit kt opis aku
 
 
ne unit aku (unit akaun dan gaji)...belakang tu bilik bos!!
 
 
kawan2 opis (ne kt pantry)
 
 
kawan2 aku yg paling rapat (aku,mahani,azie,zura)
tapi sorg lg xdok!
 
 
geng ibu mengandong=)
 
 
pose plg sopan time makan...hehe
 
Aku rasa cukup lah ini je aku tepek kt sini...sebab malas kan jadi korang layan je lah.Aku makan macam2 smp kenyang perut pon aku makan lagi...blk umah siap tapau plak tuh...mmg kekenyangan betul lah.Lauk kambing aku x makan pon tapi aku bwk blik bg laki aku makan...habis kau!Berat pon semakin hebat ne x turun2...xpe lah asalkan aku dan baby sihat=)
 

No comments:

Post a Comment