7 September 2012

Tazkirah Jumaat : Pentingnya redha suami

Assalamualaikum
Selamat hari jumaat semua.Mesti opis korang buat jamuan hari raya kan ari neh...makan free lagi...huhu..Kt opis aku belum lg maybe next week kot...ari ne cuma ada majlis bacaan yassin sempena akauntan kt sini nak sambung master...bestnya sambung belajar!teringin tp belum lg kot...inshaallah ada rezeki x ke mana kan.Dulu sebelum dapat ofer keje aku dah dpt dah ofer sambung degree kt Uitm Dungun...tp berkorban pilih keje...pastu amek kau kawin dah beranak pinak dah sekarang.Inshaallah i will one day...tgu anak dah besar seket...hehe.
 
Aku cuma nak share 1 petikan neh...aku ambil kt fb.Pentingnya redha suami...mmg sgt perlu bg kita yg dah bergelar isteri neh sbb syurga kita di bawah tapak kaki suami...apa2 pon mmg suami yg first ibu bapa dah jatuh no 2.Inshaallah aku akan jadi seorang isteri yg baik buat suami...taat pada suami...dengar kata suami...sayang suami ketat2...eh....hehe.Lagi2 aku ne x lama lg dah nak bersalin...harus lah minta maaf.Masa nka beranak kan haziQ hakimi dulu smpt aku minta maaf tu pon kt dalam labor room dah...huhu.Sekurangnya dapat mempermudahkan nak bersalin nnt.
 
 

No comments:

Post a Comment