6 September 2012

haziQ hakimi batuk!

Assalamualaikum
Sekarang ne setiap hari hujan x kira pagi ke petang ke malam ke...dan dalam keadaan cuaca yg begini mmg senang lah nak dpt penyakit kan!Semalam haziQ hakimi selesema malam tadi dah setat batuk-batuk...kesian aku tgok sampai x layan die sebenarnya.Aku letih sgt smlm tetido kejap kt sofa tp dah rasuah die kartun senyap lah die.Sedar2 dah pukul 9...terus bangun sebab perut lapar.Suapkan si kecik tu jugak...nasib dia nak makan pastu bg makan ubat.Makan ubat tu pon kena main cak2 dulu bg dia leka...kalau x kt luar mulut je ubat2 tu nnt...payah benau nak makan ubat!
 
Masa tido lagi kesian dgr dia batuk...da lama dia x batuk sebenarnya.Nak tutup kipas nnt aku yg panas maklumlah dah sarat ne badan kena berangin baru boleh tido...itu pon tido2 ayam je kejap2 bgun tukar posisi x pon bangun nak kencing.Kipas nak selimut pon nak...mmg mak kau neh tamak...haha.Aku sapu viks je kt dada dia...kesian lah tgok dia kalau x sihat...nak amek cuti aku byk keje kt opis dah la x lame lg nak beranak kalau boleh nak setelkan lah dulu keje opis x de la susahkan partner yg nak menanggung keje aku nnt.Sabar ye sayang...esok2 anak mama sihat lah tu.Nanti kita g jalan2 raya rumah orang ek...hehe.Raya sebulan x abeh lg lah.
 
Baik lah...nak sambung buat keje balik neh.Sistem pon agak slow membuatkan mata aku pon ikot slow jugak...berapa kali dah menguap neh...hadooiiii

No comments:

Post a Comment