16 March 2012

teringat kt arwah...

mesti korang selalu keluar kan time lunch hari jumaat...aku kalau ade kerajinan la
tapi almost the time aku selalu melepak ngn kawan opis je...gosip2 ke, tgok movie free ke, makan2 ke, yang plg best sekali buat taik mata...sedap weh

so tgh hari tadi kitorang da plan nak tido sbb kekenyangan makan bekpes tadi...ade akak opis bwk makanan...mcm2 ade nasi impit, rendang ayam, kek batik, teh o panas...alhamdulilah kenyang kitorang...thank kak rose n kak nik!

nak dijadikan cerita mmg kitorang tdo dgn sesedap rasa la x hingat donia...haha
tp kawan2 aku yg lain da selamat bgn tinggal la aku je x reti2 nak bangkit!
penat kot...malam tadi buat ot...hehe

tapi tibe2 aku terjaga sbb aku mimpi....mimpikan arwah mama
dalam mimpi tu aku pg kt 1 rumah ne sorang je...anak ngn suami x de
pastu pegi kt 1 bilik ade adek beradek aku....kt atas katil terbaring la arwah
tapi masa tuh adek aku ckp "kak ngah mama hidup balik"
terus aku terbangun dari tdo...tgok jam da 2.30pm...hati rasa x sedap
terus pegi bilik air amek wuduk solat zohor terus!

seram ada...sedih ada...al fatihah untuk arwah mama
semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman


No comments:

Post a Comment