16 March 2012

detik kelahiran haziQ hakimi

da lame sebenarnye aku nak kongsi pengalaman bersalin neh tp asek hang saje...hehe
aku bersalin x susah mane...sekejap je pon...alhamdulilah Allah permudahkan...bersyukur!

cite dari awal lah ye...hehe
aku kawen 12 februari 2010...masa rayo cino...cuma x de tarian singa je masa majlis aku tuh
kompang sudah...orang melayu kan

mula2 kawen tu da plan dah ngn suami kononnya nak honeymoon dulu lah....kire x nak anak lg mase tuh
tp lepas je 3 bulan kawen orang da mula ty dah...belum ada isi lg ke wani?lambatnya?
dalam hati dah panas dah...bukan sorang due je menanye berpuluh2 kot...mase tu mmg mak kisah tau
sebab pedih telinga mendengar

aku pon meluahkan la isi hati aku ne kt suami...die kata ok je...insya allah ada la rezeki lepas neh
ari2 cuba tau tanpa putus asa...hehe...byk pulak ilmu aku dapat kt ahkak2 kt opis aku neh
padahal dorang pon baru sorg je anak...x pe x salah mencuba

hampir 2 bulan lebih jugak la mencuba alhamdulilah ada hasil akhirnya
masa tu aku da lewat period dalam 2 minggu...kawan2 kt opis suh aku p cek...tp aku kate mungkin period lambat masa tu,,,punya la nak menegakkan keadilan sendiri kononya

tp aku perasaan sepanjang period x datang tuh aku kuat makan tau...mcm x kenyang2 semua nak sumbat
sampai ade satu ari tuh aku teringin betul nak makan GCB beger mcD
so masa rehat ari jumaat kawan2 ajak makan mcD dan aku harusla oder apa yg aku nak kan
bila makanan da sampai korang tau ape yg aku makan...cuma GCB beger tu jek sampai x tunggu member lain...bile da habis aku telan beger tuh aku ckp aku kenyang da x nak makan kentang n air aku

korang nampak x...nampak x ...cuma aku je buat2 x de benda kan!
nak menyedapkan hati kawan2 yg dah belikan aku beger org mengidam ne kan....kena la balas budi
aku pon pg la farmasi beli pregnancy test rm 8 je...murah gle
tp aku ckp kt dorang aku nak test esok pagi...maknanya ari sabtu la kan
jeng...jeng...jeng

kita sambung entri lain la...cuak x!


No comments:

Post a Comment