28 December 2012

Selamat datang 2013!!!

Assalamualaikum
Aku tulis siap2 kt sini sebab ari ne je aku keje for tahun 2012 isnin ne terpaksa cuti sebab pengasuh anak-anak aku amek cuti daftar anak dia sekolah tingkatan 1.Tinggal sorang tu je lg yg sekolah...alah anak dia x ramai pon ada 2 orang je sorang lg baru abis SPM so melepak je di rumah sambil tgu result lg 3 bulan....huhuhu.Best wooo cuti panjang tp kalau aku masat u abis je spm terus g carik keje...first duit gaji aku beli talipon...kahkahkah!!Budak sekarang lg hebat nak hanfon minta je kt mak pak dorang...minta nak hebat je.Tak dapat nak karang panjang2...sbb nak wish je pon kan.Selamat tahun baru buat semua....dah nak masuk tahun 2013 ne mesti korang ada azam baru kan...semoga tercapai nnt okeh!Macam2 benda berlaku kt aku tahun 2012 neh...dan biarlah benda tu aku dan DIA sahaja yg tahu....mungkin ada hikmah disebalik semua yg berlaku...aku redha dan pasrah dan mungkin akan datang ada yg baik buat aku...inshaAllah.
 
Cuma yg aku boleh share kt sini di awal tahun aku kehilangan mama aku yg tiba2 sakit dan terus pergi tinggalkan kami selama-lamanya...dan pada masa yg sama aku pulak mengandung dan hujung bulan oktober ari tu beranak lah aku...Alhamdulilah anak aku dah 2 sekarang...bersyukur sgt Allah murahkan aku dengan rezeki anak.InshaAllah aku akan jaga amanah yg telah diberikan ini dengan baik dan cukup kasih sayang...mmg seronok meriah rumah dengan anak-anak.Walaupon kadang2 rasa penat x cukup rehat menjaga anak-anak, suami rumah tangga lagi tp aku seronok...hari2 bz je.Hidup dipenuhi dengan orang2 yg aku sayang...Alhamdulilah...terima kasih Ya Allah.
 
 
Selamat Tahun Baru 2013
wishing u alls happy ever after
semoga kita mendapat berkat dariNYA
 

No comments:

Post a Comment