11 November 2012

Entri Jameela

Assalamualaikum
Pantang hari ke 23...dan aku baru stat makan jamu ari ne.Aku amek sebiji pagi sebiji malam je dulu kesian kt anak kang berak2 plak.Tengok la dalam seminggu ne kalau ok akan ditambah ke 2 biji pagi 2 biji malam.Aku x beli set bersalin pon kali ne sbb x nak membazir mcm dulu.Jadi aku beli loose sahaja iaitu pilis,param dan jamu manjakani.Pilis aku rajin la pakai sebab tepek kt dahi je kan yg param tu x bape nak setia bila aku ingat je aku pakai...kahkahkah.Patutnya param pakai lepas mandi tp aku pakai masa mandi macam pakai scrub badan la kononnya...dari biar membazir kan baik aku buat cmtu senang...hahaha!!



Saja je cite pasal pantang sbb belum habis lg ken...menghitung ko tau x!!!Oh ye...korang tau x ada cerita baru entri jameela kt astro oasis skg ne dah masuk episod 2.Bagus cerita ne sesuai la ditonton oleh semua byk info lg2 ada cerita pasal blogger.Waktu tayangan adalah setiap ahad jam 7.30 malam tp aku tgok siaran ulangan sajor sbb x sempat...aku kan super mama sekarang...sila pitam!!!Penat oiii setiap hari tp mungkin sbb tgh pantang kot badan x kuat mane lg ken...tp seronok juga sbb badan cpt susut tp makan mcm byk je...hahaha!!Korang bygkan lah bekpes aku biskut dan milo je nk tgu makan tgh hari maunye x mengigil aku...tu yg tgh hari aku makan byk tp sepinggan je lah...eh sepinggan penuh!!Dan malam sebelum tido kena minum milo panas cicah biskut baru boleh tido kalau dah tido pon aku akan bangun jgk kul 3 kalau terbangun lah...hehehe.

Kalau rajin nnt tonton la entri jameela...bai!



No comments:

Post a Comment