1 October 2012

October...please be nice!!

Assalamualaikum
Hari ne dah masuk bulan October...bulan yg ditunggu2 oleh aku sebab bulan ne aku akan beranak cuma x tau tarikhnya sahaja!!Ikutkan EDD 23 October...maknaya lagi 22 hari...malas nak cite banyak korang tgu je lah update dari aku nnt.Tapi setat malam tadi aku dah mula sakit kt celah kangkang...pantang salah bgn seket dah terasa sakitnya.Time nak solat apatah lg tp aku gagahkan jugak x nak manja2 sgt...cewah!!Perut x rasa sakit pon lagi cuma bb macam aktif je bergerak smp asek nk terkencing je walhal x minum air pon.Tido malam pon mmg dah x lena pon kejap2 bgn takut nk terberanak...boleh?Padahal aku ne nk beranak buat kali ke-2...hahaha.
 
Happy Birthday buat adik aku ari neh...yg ke 22 tahun...besar dah tu!!
 
 
Ne gambar adik beradik aku...yg tgh tu arwah mama...gbr abah je yg x dok!Birthday girl yg pakai tudung color pink tuh..masih available...huahuahua.
 

No comments:

Post a Comment