18 July 2012

haziQ hakimi v upin ipin

semalam cuti pg ziarah arwah makcik suami kt btg kali
kebetulan pg2 dpt call dr pengasuh bgtau pakcik die meninggal
kalau x mmg nak tinggalkan je haziQ hakimi kt rumah pengasuh dulu
nak buat mcm mane kan...ne semua dah ketentuan dariNYA...kena redha!

aku perasan tahun ne byk sgt dgr pasal kematian
paling tragis arwah mak aku lah...org plg rapat dgn aku
adakah nak dekat kiamat???Ya Allah....rasa mcm x sempurna lg aku neh

dah2...berbalik kepada tajuk di atas...pe kaitannya
mmg ada ye...anak aku si haziQ hakimi ari2 nak tgk upin ipin
ari2 korang tau x...kalau ari biasa 2 kali ulang lah jgk
berebut dgn mak die neh...oh tidak!

kadang2 tu kalau aku nk tgk tb kena umpan dia
bg tgok pakai hanfon aku le...tp dia lg bijak wehhh
tgok kejap je pastu tekan2 bila dah hilang suh aku bkk blk
oh....mak ko ne dah sentap nak oiii...sentap!!


ne lah cita kesayangan haziQ hakimi sekarang
ada jgk aku beli upin ipin yg cd punye yg berepisod
mmg x lah dia nk tgok...eksen ko!
nk yg ne jgak!!


No comments:

Post a Comment