12 April 2012

detik kelahiran haziQ hakimi 3

alhamdulilah sepanjang mengandungkan haziQ hakimi aku x de la byk peel sgt
setat 4 bulan aku da x mabuk dan pening2
dah boleh buat keje macam biasa

mengidam pon x de dah....makan je selagi lapar!
gemok!!aku rase x gemok pon cume tembam di pipi jek...
dimaklumkan sepanjang pegnen aku x berapa nk bergambar sgt
x tau kenapa bile dah bersalin baru terpikir...
hmmm...

FYI aku bersalin awal sebulan dari due iaitu mase kandungan 35w
x menyabo ye kamu nak lihat dunia
tanda2....huhu...xde experience kan so bape nak cuak sgt

sebelum kejadian 12/02/2011

adalah hari anniversary kami yg pertama....x plan nak ke mana2 pon
sebab muatan da berat so dekat2 aje
mane lagi kuar makan je la jalan2 smp penat...haha

semasa kejadian 13/02/2011 (petang)

esoknye ahad....cuti lagi dan aku nak keluar jalan2
x sedar perot memboyot minta rehat...tp sebab kaki ne yg gatal nak berjalan jugek
suami ikotkan saje...
sempat la nak beli set bersalin mase tuh kt kedai jamu
sebelum balik minta kt suami nak minum air kelapa jenuh suami cari
dapat okeh!aku minum sorg je...

semasa kejadian 13/02/2011 (malam)

bila perot da kenyang ape lagi blik rumah la esok nak keje kan
mandi2 solat aku terus tdo!
baik x bini die...haha

tibe2 dalam kul 10 malam kot aku nak kencing
pg toilet tgok2 kt pantiliner ade tanda wane cokelat
bgtau suami die ty ade sakit x....x ado!

biarkan la dulu....pg kencing lg masih ade
tukar pantiliner terus ajak suami pg hospital
tkt la ape2 jadi kan

sampai hospital doktor cek jalan
haih...tuhan je yg tahu rasanye camane okeh
4cm

next entri la....macam panjang sgt je!





No comments:

Post a Comment