29 March 2012

detik kelahiran haziQ hakimi 2

aku sambung entri ari tu k...hehehe

pagi esoknye dengan semangat bgn pagi sebab nak buat test upt
xpandai pon tp buat jugek la sebab da beli kan...
macam x caye...pantas je line tu bergerak...naik 2 line okeh!
lebih kurang mcm gambar kt bwh ne la


2 line okeh!!
time tu mula la betul ke idok cam gini...
ty suami...betol la kot!
tu je jawapan die..

x la...pastu die ajak la aku p klinik cek kt doktor pulak
sayang jugek laki i...haruslah!
sampai klinik doktor pon da sengih2...
then die ucap tahniah kt suami aku je...hey...sape yg mengandung sekarang neh
mentang2 doktor tu lelaki so ucap kt suami aku je

doktor kata ikut kiraan date period aku...maybe dalam 6 minggu
hohoho....sudah sebulan lebih ropenye
tahniah untuk aku!

due date 19 mac 2011....

No comments:

Post a Comment