4 February 2012

jumpe artis kononye!!

semalam adek aku anta mesej berbunyi
"angah,eg otw blik umah mama neh bwk budak raje lawak SHIRO,KODAN ZERO dan of course le adek aku SKEMA,kalau boleh dtg la nk jumpe ngn haziQ....rindu la kt die"
motip mesej nk jmp ank aku je...huh!
aku ape lg laju je la ajak en suami pg sane...bkn nk jmp family tp nak jumpe bakal2 artis neh...haih!
sampai je rumah mama aku...segan pulak jadinye sbb rumah da penuh ngn diorg aje...padahal mata neh dok sbok nk tgok dorg...huahuahua
nasib la dorg ne spoting jugek....so dpt la sembang menyembang smp tgh malam plak tuh...
tp aku ne cam musykil le camane adek aku neh leh kuar kan...maklum la dorg kan dlm program tu lg mane boleh nk kuar saje2 neh...
bile aku ty die...ropenye die ckp kt astro umah mama aku ade buat tahlil...bijak kan adek aku!!
tp nak keluar kene angkut sekali le anak buah CIF Tauke merangkap group dorg ler
da borak da makan da amek gambar bagai...ape lg blik rumah le x reti2 lg ke...haih!
esok keje dek non..




No comments:

Post a Comment