11 February 2012

daging beger je pon...

anak aku haziQ hakimi da nak masuk setahun da next week...rase kejap sungguh tgok die membesar
sekarang ne yg aku perasan die kerap lapar waktu malam
sebelum ne malam bg susu je die main die minum die tdo...senang kn!

malam td balik dari hospital tgok mama....nnt cite kt entri lain la pasal mama....masih x sedar lg:(
aku mandi solat terus masuk dapur nak goreng nasi...itu je la plg cepat dan pantas utk dimakan
lgpon barang dapur da byk habis...anak pon makan apa yg ade je...

da siap buat nasi goreng...aku masak la daging beger sebagai lauk....tu pon tgl 1 je dlm peti ais
cincang2 masuk je dlm nasi...ready nk dinner ngn en suami
tgh sedap2 makan depan tv elok je anak aku masuk tgn dlm pinggan aku...nk amek nasi aku la konon
cpt2 la aku angkat tgn die...ye la nasi goreng tu pedas....buatnye skt perut nnt...aku juge yg susah

kesian punye pasal tgok anak aku mmg nak makan aku bg la daging beger yg da cincang td
ade la 5/6 kali masuk mulut die...sian anak mama lapar kan
lg 1 anak aku baru setat nak selesema (jangkit ngn papa die) malam tu jugak bg ubat tkt melarat
ssh pulak aku nnt...

bile da kenyang tukar pampers bg susu terus tdo...
senangnye kamu kan
x pe mgu ne kite ajak papa beli brg dapur sket...x de la anak mama ne makan benda x berkhasiat je
mama ngn papa x pe...eceh!

No comments:

Post a Comment